Derya baykal örgüleri, yakadan başlamalı hırkalar,bebek battaniyeleri, bebek örgüleri, Örgü Bebek Patiği Modeli Yapımı | 2014 kadin modasi

18 Kasım 2013 Pazartesi

0 Örgü Bebek Patiği Modeli Yapımı

 Bebek Patiği Nasıl Yapılır
frmartuklupembebebekpa Örgü Bebek Patiği Modeli Yapımı
Örgü Bebek Patiği Modeli Yapımı

YAPILIŞI: 54 ilmek başladım 6 sıra haraşo ördüm> Sonra 1 sıra 2 kes 1 artır 2 kes 1 artır> Bu sıraya kurdele geçirdim> 2 sıra daha haraşo ördüm> 22 ilmek haraşo sonra beyaz ipliğimi bağladım 10 ilmek> 10 uncu ilmeğin yanındakiyle kes>Geri dön Son ilmeği yanındakiyle kes> Orta hep 10 ilmek kalacak> Yanlardan azalma olacak> Kenarlarda 13 ortada 10 ilmek kalınca tekrar pembe iplikle 2 sıra daha haraşo örülecek> 1 sıra daha ajur konacak> 2 kes 1 artır> 4 sıra haraşo 4 sırada beyaz renkler haraşo örülüp kesilecek>

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2014 kadin modasi Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates